måndag 13 juni 2011

Mitt nya liv

Idag börjar mitt nya liv, livet efter studenten. Jag skall bli vuxen nu. Önska mig lycka till!


Studenten var grym och det roligaste jag gjort! Det var en så härlig och mäktig känsla att springa ner för trappan, tårarna bara sprutade!








På kvällen var jag med Therese, anton, Ellen, Tove, Rickard och massa andra. Det var helt underbart och jag körde järnet till klockan 05.30 då jag stupade i säng hos Matilda. Antons telefon hade tillfälligt gett upp sitt liv så jag kunde inte komma in genom porten.






På lördagen kändes det som att jag hade narkolepsi och somnade vars som helst. Det var en kamp att klara sig genom dagen. Men jag klarade det och söndagen tillbringade i Nikka ensam. Sökte efter en katt, chillade med Lisa och åt chips.



Sen har jag även sett världen sötaste valp! Therese lilla solsken:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar